Llibres del mes: Genètica mèdica i L’herbari. Mates, herbes i falgueres

geneticamedica-ba

Genètica mèdica és una de les novetats editorials més recents de Publicacions i Edicions UB, obra dels professors Rafael Oliva, Francisca Ballesta, Josep Oriola i Joan Clària de la Facultat de Medicina i de l’Hospital Clínic de Barcelona. Editat en primera versió el 2002, el volum es publica ara en versió actualitzada en col·laboració amb Díaz de Santos Ediciones.

El podeu trobar a Novetats de la nostra Biblioteca.

herbari-ba

L’altre novetat és L’herbari. Mates, herbes i falgueres, obra del professor Jaume Llistosella,del Departament de Biologia Vegetal i Antoni Sànchez, conservador de l’herbari Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal de la UB, i l’edició és a càrrec de Publicacions i Edicions de la UB i de Publicacions de la Universitat de València.

La podeu trobar a la Biblioteca de Biologia

Més informació al Comunicacions.

Aquesta entrada s'ha publicat en Adquisicions, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.