Conferència de recerca

La propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc el proper dimecres, 14 de gener, a les 12:30 h., a l’aula A-102 de l’Edifici B. La impartirà el Dr. Víctor Franco Lemos, Professor de Genètica, Departament de Genètica Aplicada de la Universidade Estadaul Paulista (UNESP; Jsaboticabal, Brasil), i l’organitza la Dra. Ma Àngels Manresa, del Departament de Microbiologia i Parasitologia sanitàries.
Porta per títol Identification and expression of Bacillus thuringiensis gens related with of Sphenophorus levis and Anthomonus grandis pest control.

bacillus_thuringiensis

Aquí podeu consultar un currículum del Dr. Víctor Franco Lemos.

A la biblioteca tenim 3 títols sobre Bacillus thuringiensis

Més informació: Bacillus thuringiensis;

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia podeu consultar tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2008/2009.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, CTA, Farmàcia, Química, Recerca i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.