Jornada sobre seguretat alimentària

Tomaquets

El proper dijous 22, a partir de les 9 del matí, tindrà lloc a l’Aula Magna de la nostra facultat la jornada Ciclo de Seguridad Alimentària: Ciencia, Tecnología, Legislación. L’organitzen l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària de la UB i l’Instituto Tomás Pascual Sanz para la Nutrición y la Salud.
La jornada es fa amb un doble objectiu:

1. Actualitzar coneixements científics sobre riscos emergents dins del camp dels virus, noves metodologies per caracteritzar ingredients funcionals i pros i contres de les noves tecnologies en relació amb la seguretat.
  2. Seure a la mateixa taula representants de diverses administracions amb competències en seguretat alimentària per tal d’exposar, contrastar i debatre funcions i disfuncions entre les diferents agències.

Cal destacar la presència de Claude Cheftel, que participarà a la taula rodona Les noves tecnologies: balanç riscs/beneficis. Obres sobre Seguretat alimentària a la nostra biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, CTA, Jornades i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.