UB-Ciència

UB-CienciaLa setmana passada va veure la llum el nou portal de divulgació científica de la universitat: UB-Ciència. Els objectius del projecte són:

• apropar la recerca a la societat facilitant l’accés dels ciutadans al coneixement generat a la Universitat
  • potenciar la transferència d’informació científica al públic general
  • i, degut a la manca actual de vocacions científiques, dur a terme accions d’apropament de la Universitat als estudiants de secundària

Malgrat definir-se com un portal per a la divulgació científica que es fa a la UB, també recull recursos per fer recerca, dins la secció Fem recerca. I ens sap greu dir que l’enllaç al CRAI estigui sota l’epígraf Recursos per a treballs de recerca bàsica. Els recursos, serveis i professionals que conformen el CRAI donen suport a tota la recerca que es fa a la UB.
A banda de la secció comentada més amunt, el portal inclou aquestes altres:

• Agenda i notícies: notícies i activitats de la UB relacionades amb la seva activitat de recerca.
  • Publicacions: editades per la UB
  • Sala multimèdia: amb imatges, vídeos i arxiu sonor
  • Els nostres experts: formada per La guia d’experts de la UB
  • Enllaços d’interès

El portal anirà incorporant recursos i eines, com ara blocs i fòrums que permetin la participació de tothom.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Universitat de Barcelona, Webs i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.