Novetats al Campus Virtual

Salvavides

Des d’avui els alumnes compten amb un nou recurs al Campus Virtual. Es tracta de la Intranet de l’alumnat. Aquí trobareu informacions bàsiques sobre com accedir al Campus, com utilitzar les diferents eines de comunicació que tindreu al vostre abast (missatgeria interna, fòrums, xat) i sobre les diferents activitats que us plantejaran els professors al llarg del curs.
També trobareu un fòrum on plantejar preguntes i suggeriments, prèvia autenticació al Campus. Per iniciar la vostra sessió al Campus Virtual heu de fer servir el mateix identificador i contrasenya que utilitzeu per accedir al MónUB. L’identificador el trobareu a l’imprès de matrícula i vosaltres mateixos us creareu una contrasenya després d’omplir aquest formulari.

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.