uniBUK

unibukAra que comença el nou semestre, unes assignatures queden enrere i altres comencen de nou. Així que potser heu adquirit manuals que ja no necessitareu més però en teniu necessitat d’altres. Aquest recurs us pot ser útil: uniBUK, libros universitarios de segunda mano.
És una plataforma que facilita el contacte entre venedors i compradors i l’intercanvi dels llibres. Per fer-la servir, és a dir, per posar obres en venda o comprar-ne, cal enregistrar-se, però només us caldrà un nom d’usuari, una adreça de correu electrònic i una contrasenya.
Els llibres es poden cercar per autor o per títol i de cadascun se’ns ofereix, d’una banda, les dades bàsiques de l’obra: autor, títol, ISBN i editorial; i d’altra, les dades relatives a la venda: nom, universitat i facultat del venedor, preu i forma de pagament i estat de l’obra.

Aquesta entrada s'ha publicat en Webs i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.