Llegim…

CarroAl darrer número de la revista Food technology: journal of the Institute of Food Technologists, un interessant article sobre l’ús de blocs com a plataformes de distribució d’informació en l’àmbit de la seguretat alimentària: Powell DA, Hubbell AL, Chapman B, Jacob CJ. New media for communicating food safety. Food Technol. 2009; 63(1): 38-43.
Amb una introducció explicativa de què és un bloc i sobre la seva evolució històrica, els assenyala com unes importants fonts d’informació divulgativa i encoratja el seu ús per tal de distribuir-la. Centrat en l’àmbit nord-americà, pensem que el concepte és traslladable a qualsevol altre perquè tots els temes relacionats amb la seguretat dels aliments generen molt d’interès entre els consumidors, que al cap i a la fi, en som tots.
L’article també ofereix un exemple, un bon exemple, d’un bloc sobre seguretat alimentària, http://barfblog.com, elaborat pel Dr. Douglas Powell, professor de la Kansas State University, juntament amb altres col·laboradors.

Aquesta entrada s'ha publicat en Articles, Blocs, Salut i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.