Conferència de recerca

bacteriaLa propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc el proper dimecres, 3 de març, a les 12:30 h., a l’aula A-5. Porta per títol Avenços en la descripció de noves espècies bacterianes i la impartirà el Dr. David Miñana Galbis, Professor del  Departament de Microbiologia i Parasitologia Sanitàries Aplicada.

Podeu consultar la tesi del conferenciant, amb el mateix títol, aquí. Documents en què figura com a autor a Google Scholar.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2008/2009.

Més informació: Subguia de Farmàcia: Microbiologia i Subguia de Farmàcia: Parasitologia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.