Worlds of flavor: Spain

worlfofflavorEl Culinary Institute of America és una reputada escola de cuina. L’any 2006, la seva conferència anual Worlds of Flavor va estar dedicada a Espanya, sota el lema Spain and the World Table. Arran d’aquest event va ser creat el projecte que avui us presentem: Worlds of flavor Spain.
Es tracta d’un portal consagrat a la promoció de la cuina, la gastronomia i els productes alimentaris espanyols.  Sota el comandament de Ferran Adrià i José Andrés i a través de vídeos, fotografies d’alta qualitat, articles i altres recursos, trobarem informació sobre els millors restaurants, bodegues, sobre la producció agroalimentària espanyola, mercats, fires i tradicions. Però també hi ha receptes de cuina, rutes culinàries, enllaços cap a botigues on poder adquirir productes espanyols i molts altres recursos.

Aquesta entrada s'ha publicat en Webs i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.