RIDU: revista d’innovació docent universitària

RIDU

S’acaba de publicar el primer número d’aquesta publicació, RIDU: revista d’innovació docent interuniversitària. Es tracta d’una revista electrònica, gestionada íntegrament des de RACO, el dipòsit o repositori de Revistes Catalanes en Accés Obert,  posat en marxa des del Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC).
RIDU neix al sí del grup consolidat d’innovació docent Innovació en Matemàtica Econòmica i Empresarial del Departament de Matemàtica Econòmica, Financera i Actuarial de la UB i:

és una publicació destinada a la comunitat universitària, que pretén donar a conèixer aquelles experiències d’innovació i millora docent en l’àmbit universitari. Les experiències d’innovació docent que s’originen dins d’assignatures concretes, són moltes vegades adaptables a altres disciplines que poden semblar distants. Per aquesta raó, la revista publicarà treballs d’innovació docent que facin referència a qualsevol disciplina universitària.

Si esteu interessats a publicar articles a RIDU, llegiu les normes de publicació, però primer caldrà que us enregistreu com a autors.

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Revistes i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.