Activitats a la facultat

Jornada orientació professionalLa setmana vinent ve farcida d’activitats a la nostra facultat.
Els dies 20 i 22 el servei FeinaUB organitza una Jornada d’Orientació Professional a la nostra facultat. Aquestes jornades pretenen dotar de recursos als alumnes i llicenciats per cercar feina. El programa inclou xerrades de professionals del món farmacèutic i agroalimentari.
L’activitat pot ser reconeguda amb un crèdit de lliure elecció i us podeu apuntar omplint el formulari d’inscripció.
El dimarts 21 a les 12:30 h a l’Aula A-5 tindrà lloc una altra conferència de recerca. La impartirà el Dr. Jordi Vilaplana i porta per títol La barrera hematoencefàlica: un bon disseny i dos grans problemes. Recordeu que a la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2008/2009.
Finalment, el dia 22 es celebraran els actes de la
Diada de Sant Jordi. Consulteu el programa. A la biblioteca hem preparat una exposició de la que us informarem més àmpliament el dia de la seva inauguració.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.