Conferència i recomanació

La propera conferència de recerca tindrà lloc el proper dimarts, 28 d’abril a les 12:30 h a l’Aula A-5. La impartirà la Dra. Laura Alcalde i porta per títol Sistemes de regeneració i reutilització d’aigües residuals.
La Dra. Alcalde és professora de la nostra facultat, del Departament de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia, desenvolupant la seva tasca a la Unitat d’Edafologia.
Podeu consultar les obres sobre d’aigües residuals que trobareu a les nostres prestatgeries sota el topogràfic 628.3.
A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2008/2009.

bloc informatica

La recomanació que us volem fer és que us subscriviu al bloc d’Informàtica i Comunicacions de la UB. El seu objectiu és difondre els seus recursos i serveis i de segur que trobareu informacions que us seran de molta utilitat.  El podeu afegir al vostre lector d’RSS o bé subscriure-us per correu electrònic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Blocs, Conferències i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.