Consell d’Informació del Vi

WIC
Avui us presentem el portal del Wine Information Council, una entitat que va néixer encara no fa un mes.  Aquest consell  persegueix dos objectius:

• compartir les bones pràctiques de les organitzacions europees del sector del vinícola per promoure patrons de consum responsable

El portal té dues seccions principals, cadascuna destinada a acomplir aquests dos objectius. D’una banda la base de dades de literatura científica i d’altra, un fòrum per intercanviar la informació sobre aquestes bones pràctiques.Copa de vi
La base de dades està supervisada per un comitè científic internacional d’experts, del que forma part el Dr. Antonio Salgado, cap de la Unitat de Gestió del Coneixement de l’Institut de Recerca de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron. No dona accés al text complet dels articles, però sí ofereix el resum i la referència bibliogràfica completa. A més d’una gran quantitat d’etiquetes o descriptors de matèria pels que és possible navegar i localitzar articles relacionats.Tant la base de dades com el fòrum compten amb un cercador que us permetran refinar les consultes.
A banda d’aquestes dues seccions principals, el portal també ofereix abundant informació sobre els efectes del vi en la salut i sobre els aspectes socials del seu consum, així com un apartat amb enllaços relacionats.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Webs i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.