ResearcherID: nou recurs bibliogràfic

researchidAvui us volem presentar un nou recurs per a la recerca ofert per l’editor Thomson Reuters -editor/distribuidor també d’altres productes que ara queden vinculats amb aquest amb un únic identificador i amb el mateix usuari/password : My ISI Web of Knowledge (conjunt de bases de dades subscrites pel CRAI) i My EndNote Web (gestor de bibliografies amb llicències de la UB per als seus membres).

ResearcherID és una comunitat d’investigació acadèmica global i multidisciplinària. Amb un identificador únic assignat a cada autor a ResearcherID, es poden eliminar les identificacions errònies d’autors i veure a l’instant les dades corresponents a les citacions rebudes per un autor instantàniament. Permet fer cerques al registre per trobar col·laboradors, revisar les llistes de publicacions i explorar com s’utilitza la recerca arréu del món.

Aquest és un recurs útil per a investigadors, estudiants, bibliotecaris i administradors i us animem a incorporar-lo a la mida de les vostres necessitats (Vegeu-ne els beneficis a: Researchers | Students | Librarians | Administrators). Si voleu més informació per tal d’utilitzar tots o alguns d’aquests recursos, ja ho sabeu, us esperem a la vostra biblioteca.

Bookmark and Share

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.