Novament premiats

GIBAF

Avui a partir de les 12 h tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs acadèmic del sistema universitari català. En el decurs del mateix, que es celebrarà a la Universitat Oberta de Catalunya i que comptarà amb la presència del president de la Generalitat de Catalunya, José Montilla, del conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet i la de tots els rectors i rectores de les universitats catalanes, es lliuraran els premis Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària. Dos d’aquests premis han estat concedits a dos grups d’innovació docent de la nostra universitat, un d’ells al Grup d’Innovació Docent de Botànica Aplicada a les Ciències Farmacèutiques (GIBAF), coordinat pel Dr. Joan Simon.
Aquest mateix grup ja va rebre l’any passat el Premi EDUSFARM 2008 a la metodologia docent més original i innovadora.
Els hi donem l’enhorabona des d’aquest blog i des de la biblioteca.

Bookmark and Share

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Premis i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.