Informe Mundial 2009 del Rànquing d’Institucions d’SCImago

ScimagoFa uns dies s’ha presentat l’Informe Mundial 2009 del Rànquing d’Institucions d’SCImago. Aquest informe mostra una classificació de les 2000 institucions dedicades a la investigació amb major producció científica del món, pertanyents a 184 països i agrupades en centres d’educació superior, entitats públiques d’investigació, centres biosanitaris, empreses i altres.  És fruit del projecte d’investigació SCImago Institution Rankings del grup d’investigació SCImago Research Group, on participen investigadors de l’Institut de Polítiques i Béns Públics, del CSIC, de la Universitat de Granada, de la Universitat Carlos III, de la Universitat d’Extremadura, de la Universitat d’Alcalà d’Henares i la de Universitat de Porto.
La Universitat de Barcelona ocupa el 123è lloc en el rànquing global i 109è en el dels centres d’educació superior, essent la primera universitat de l’estat espanyol en aquesta classificació. Desenvolupat sobre la base de dades Scopus, analitza el rendiment investigador de les institucions a través de diversos indicadors com ara la seva producció científica, la visibilitat, la col·laboració i l’impacte.
L’informe està disponible en format pdf.

Bookmark and Share

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.