Article d’un equip de recerca de la Facultat més vist de l’any!

Grup09

Avui estem contents, sí senyor. Qui ha dit que publicar en revistes d’accés obert resta visibilitat? Ens complau difondre la notícia de que un article publicat per membres del grup de recerca de teràpia anticancerosa del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la nostra Facultat, dirigit pel catedràtic Dr. Ciudad, és l’article més vist (2733 accessos a dia d’avui), el number one, de tots els publicats per membres de la UB a BioMed Central en els darrers 12 mesos (i el més vist els darrers 30 dies, amb 804 accessos), i això que només fa 2 mesos que s’ha publicat! Es tracta de:

Elisabet Selga, Carlota Oleaga, Sara Ramírez, M. Cristina de Almagro,Véronique Noé and Carlos J. Ciudad. Networking of differentially expressed genes in human cancer cells resistant to methotrexate. Genome Med 2009, 1:83 (4 September 2009).

Felicitem doblement als autors, per la repercusió del seu treball i per confiar en la publicació en accés obert! I us recordem d’altres entrades al bloc sobre el tema de l’accés obert (open access).

Preferits/Compartir

Aquesta entrada s'ha publicat en Articles, Farmàcia, Medicina, Novetat destacada, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Article d’un equip de recerca de la Facultat més vist de l’any!

1. MIren Etxabe ha dit:

Felicidades a tod@s!!!

Pero especialmente a Carlota, besos guapa!!!

Els comentaris estan tancats.