Exposició a la biblioteca: Aliments-Medicaments

Un any més, la biblioteca participa en els actes de celebració de la Patrona de la Facultat amb l’organització d’una exposició. Enguany l’hem dedicat al concepte que uneix les ciències de la Farmàcia i la Bromatologia: Aliments-Medicaments.
En aquesta mostra podreu veure, a més de llibres i articles relacionats amb el tema, cartells, anuncis publicitaris i productes originals, ja que hem comptat amb la col·laboració del professor Dr. Josep Boatella, del Departament de Nutrició i Bromatologia de la nostra Facultat, de la Dra. Iris Figuerola, del Museu de la Farmàcia Catalana, i del Dr. Manuel Subirà, de  la Fundació Concòrdia, que generosament ens els han cedit.
Podreu visitar-la des d’avui i fins el proper dia 22.

Preferits/Compartir

Aquesta entrada ha esta publicada en Aliments, Exposicions, Medicaments. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Exposició a la biblioteca: Aliments-Medicaments

1. Biblioteca ha dit:

Moltes gràcies Anna Maria i de ben segur que en farem d’altres.

2. Anna Maria Solanas ha dit:

Us felicito! Quina oportunitat per poder veure aquests documents/relíquies/obres d’art/ que m’han permès fer un viatge cap a les meves arrels alimentaries!!!
    Moltes gràcies i us animo a fer-ne d’altres !!!
    La nostra universitat “”d’excel·lència”” està mancada d’aquests tipus d’iniciatives !!!

Els comentaris estan tancats.