Pa excels

Bé, potser ens excedim una mica amb l’adjectiu, però la que us escriu ha tingut la sort i el plaer de tastar el pa que el mestre forner Xavier Barriga elabora al seu obrador de la fleca Turris. I no devem anar tan desencaminades quan un grup d’alumnes de la més prestigiosa escola de cuina dels Estats Units, The Culinary Institute of America, van venir fins a aquest forn per sentir les paraules del Xavier, per prendre part d’una classe magistral, en definitiva.
A la biblioteca trobareu el llibre Panadería artesana: tecnología y producción, que el mateix Xavier Barriga va escriure el 2003. Feu un cop d’ull al sumari.
Us recomanem que us passegeu per la seva web, on podreu llegir sobre l’origen de Turris i sobre el concepte de treball i l’objectiu que persegueix en Xavier Barriga. I encara més, si teniu l’oportunitat, compreu algun dels seus productes, per fer-vos unes saludables torrades amb oli d’oliva per esmorzar aquest cap de setmana.

Preferits/Compartir

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, CTA i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Pa excels

1. Aquesta tarda haig d’anar a prop i m’hi acosto! Aprofito per enviar-vos una entrada al bloc de Jesús Querol, Assesor gastronòmic, que llista ‘Els millors establiments i productes de Catalunya 2008’ i on, evidentment, surt Turris com a millor forn. http://www.jesusquerol.com/demos.php?t=3&idm2=1&x=215

Els comentaris estan tancats.