Novetat: ebrary

En una compra consorciada pel CBUC (Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya) ja teniu activat l’accés als 422 llibres electrònics del portal ebrary.

E-Libro (ebrary) és una plataforma digital de continguts acadèmics dirigida a estudiants, professors i investigadors. Ofereix els textos complets (llibres, articles, tesis, etc.) de prestigioses editorials acadèmiques, universitàries o institucionals.
Teniu en compte que el nombre d’usuaris simultanis és de 3 per llibre.

Podeu fer una cerca per ‘Categoría de libros’ o  fullejar els títols de cada gran tema:

i, per exemple, dins de Medicina, trobem els seus subtemes (amb el número de documents que contenen):

subtemes ebrary Medicine
Aquests són alguns dels títols que la Biblioteca de Farmàcia ha decidit donar d’alta:

Handbook of Cosmetic Science and Technology (3rd Edition) ebrary Reader
Autor: Paye, Marc Barel, Andre O.
Editorial: Informa Healthcare
Publicado: 2009
Temas: CosmeticsHandbooks, manuals, etc. SkinCare and hygiene.

Strategies for Organic Drug Synthesis and Design (2nd Edition) ebrary Reader
Autor: Lednicer, Daniel
Editorial: Wiley-Interscience
Publicado: 2009
Temas: Pharmaceutical chemistry. DrugsSynthesis. DrugsDesign. Organic compoundsSynthesis.

Food and Nutrients in Disease Management ebrary Reader

Autor: Kohlstadt, Ingrid
Editorial: CRC Press
Temas: Diet therapy.

Breast-Feeding: Early Influences on Later Health ebrary Reader
Autor: Goldberg, Gail
Prentice, Andrew Prentice, Ann
Editorial: Springer Netherlands
Temas: Breastfeeding. Lactation.

Entreu a aquest recurs a través del  catàleg de la Biblioteca o del ReCercador.

Per a llegir els documents més comodament us heu d’instalar el plugin ebrary Reader. I teniu en compte que que no es poden emprar ni el truncament (*)  ni els operadors booleans AND o NOT. Les cerques per ISSN, ISBN i any es realitzen com a cerques de text. Us recomanem que la primera vegada aneu a ‘Iniciar sesión‘ y a ‘Crear una cuenta nueva‘ la qual cosa us permetrà descarregar els documents (llibres o revistes) al vostre compte per llegir-los a la vostra conoditat.

Preferits/Compartir

Aquesta entrada s'ha publicat en Adquisicions, Alimentació, Farmàcia, Llibres, Química, Recursos electrònics i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.