Llibres universitaris de segona mà

En una entrada anterior us vam parlar d’uniBUK, una plataforma des de la qual es poden vendre i comprar manuals i altres llibres universitaris de segona mà. Doncs bé, avui us volem presentar un parell de llocs més on també podreu adquirir llibres i manuals universitaris de segona mà.
El primer és el que ofereix la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), LIBRUNED, Libros de segunda mano de la UNED. Des d’aquest portal es poden posar a la venda i comprar els materials didàctics que es fan servir si s’estudia un ensenyament d’aquesta universitat. Per fer-ho cal enregistrar-se, i en principi ho pot fer qualsevol persona, sigui o no estudiant de la UNED.
El segon és el que ofereix el Servicio de Asistencia a la Comunidad Universitaria de la Universidad de Sevilla, Bolsa del Libro Usado. Aquest servei també és obert a tothom, no només als membres de la universitat. Es pot consultar el llistat dels llibres que estan en venda i en cas d’estar interessat en adquirir algun, es pot contactar per telèfon o per correu electrònic amb el propietari. I si s’està interessat en vendre, s’ha d’enviar un formulari indicant les dades pròpies i del document que es vol vendre per tal que quedi inclòs al llistat de llibres en venda.

Preferits/Compartir

Aquesta entrada s'ha publicat en Webs i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.