Notícies del CRAI: Millores en l’accés a “El meu compte” del catàleg

Millores en l’accés a “El meu compte” del catàleg de les Biblioteques CRAI per als usuaris de la comunitat UB

Per tal d’homogeneitzar la forma d’accés als diferents serveis que s’ofereixen des del CRAI de la UB, s’ha habilitat per als usuaris de la nostra comunitat universitària, una altra forma d’accés a El meu compte del catàleg.

Aquesta nova possibilitat d’accés compta amb l’identificador local (codi: part esquerra del correu UB; contrasenya: la de l’usuari) que ja s’utilitza per a l’accés als ordinadors de les aules de les biblioteques i facultats, a “El meu espai” del ReCercador, al WIFI i a la xarxa Eduroam.

A partir d’ara els usuaris de la UB podran accedir amb qualsevol de les dues opcions.

Podeu accedir a ‘El meu compte’ del Catàleg de les biblioteques de la UB des del Web del CRAICatàlegCatálogoCatalogEl meu compte.

Preferits/Compartir

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Serveis biblioteca i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.