Més recerca premiada a la Facultat

Amb aquesta entrada ens volem fer ressò d’un nou reconeixement a la recerca feta a la nostra Facultat. En aquesta ocasió ha estat premiat el projecte de recerca Estudio metabolómico para el desarrollo de biomarcadores de consumo y de efecto de un patrón de alimentación Mediterránea en la prevención de la enfermedad cardiovascular, del qual n’és investigador principal el Dr. Rafael Llorach, del Fons d’Investigació Sanitària de l’Instituto de Salud Carlos III, i que desenvolupa la seva activitat de recerca dins del Grup de Recerca de Polifenols Naturals de la UB. El projecte ha obtingut un dels ajuts Merck Serono d’Investigació 2010. A la notícia de la UB trobareu una informació més àmplia sobre aquesta concessió.
La nostra més sincera enhorabona.

Preferits/Compartir

Reblog this post [with Zemanta]
Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Premis, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.