Jornada de portes obertes a la Facultat

Una vegada més, des del deganat de la Facultat de Farmàcia s’ha organitzat la Jornada de Portes Obertes, que tindrà lloc demà 14 d’abril,  per tal de donar a conèixer a possibles alumnes la nostra Facultat, així com l’organització del Grau de Farmàcia. Hi participaràn més de 200 futurs universitaris.

També es faran les següents activitats:

1.- Visita a la “Unitat de Laboratoris Docents” (ULD)
2.- Visita al “Servei de Desenvolupament del Medicament” (SDM)
3.- Visita a la Biblioteca de la Facultat
4.- Visita a departaments de la Facultat
5.- Demostració d’activitats docents (seminaris)

A la biblioteca ens visitaran 3 grups, en sessions de 30 minuts, on els mostrarem els nostres espais i la distribució dels nostres fons i també els presentarem la web del CRAI i de la Biblioteca de Farmàcia, amb una breu explicació dels recursos i serveis que oferim als nostres usuaris.

Al Campus de l’Alimentació de Torribera també s’organitza aquesta jornada per informar dels estudis que s’hi imparteixen.

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Farmàcia, Jornades, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.