Jornadas Nacionales de Alimentación 2010

Entre els propers dies 20 i 22 es duran a terme a Sevilla unes noves Jornadas Nacionales de Alimentación 2010, organitzades pel Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos, a través de la Vocalía Nacional de Alimentación. El lema d’aquestes jornades és El farmacèutic alimenta la teva salut.
A les quatre taules rodones i les diferents conferències i tallers es tractaran temes actuals relacionats amb els àmbits de la nutrició i l’alimentació i d’interès pels professionals farmacèutics. Les taules rodones són les següents:

• Crononutrició: cada aliment al seu temps
  • El farmacèutic i l’alimentació
  • Seguretat alimentària des de la perspectiva farmacèutica
  • Actuacions en alimentació des de l’oficina de farmàcia

A banda d’aquestes quatre taules rodones el programa de les jornades inclou diverses conferències, presentacions i tallers. Podeu consultar el programa sencer o baixar-vos-el. Volem destacar la participació de la Dra. Magdalena Rafecas, professora de la nostra facultat, al taller Els simbiòtics: complement de la dieta d’elecció a la teràpia antibiòtica, que es durà a terme el dijous dia 20, a les 16:00 h.
Preferits/Compartir

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Jornades, Nutrició i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.