BOT Plus Web

El Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos ha desenvolupat una nova versió de la Base de datos del medicamento BOT Plus. Aquesta nova versió ara permet un primer nivell d’accés en obert per tothom, és a dir, no cal pagar una subscripció per consultar-la.
En aquesta versió d’accés lliure podem accedir a informacions bàsiques sobre els medicaments en venda a Espanya, així com de productes de parafarmàcia, medicaments homeopàtics i plantes medicinals, tals com la seva composició, preu, si està finançat o no o si és necessària la prescripció mèdica. I també assabentar-nos dels possibles efectes adversos o contraindicacions d’aquests medicaments.
Existeix un segon nivell d’accés exclusiu pels farmacèutics col·legiats, als que se’ls ofereix una descripció farmacològica completa de cada producte així com els possibles substituts d’un medicament en concret.
Finalment, existeix el nivell d’accés complet pels subscriptors de la base de dades i que és al que es pot accedir sent membre de la comunitat universitària de la UB. En aquest nivell podreu accedir a informació sobres més de 2000 malalties interrelacionades amb les indicacions i contraindicacions dels medicaments, a alertes de l’Agencia Española de Medicamentos y Productos Sanitarios, sobre medicaments no substituïbles i sobre medicaments i dopatge. També a una completa base de dades d’interaccions, amb més de 13000 i a relacions entre els medicaments comercialitzats al territori espanyol i els seus equivalents comercialitzats a d’altres països.
Preferits/Compartir

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Farmàcia, Medicaments i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.