Conèixer la Biblioteca

El proper dia 20 de setembre comencen les classes a la Facultat de Farmàcia i des de la Biblioteca volem donar la benvinguda a tots els estudiants. Per aquesta raó us oferim les sessions de formació  “Conèixer la Biblioteca” amb l’objectiu de presentar, de manera breu, els trets fonamentals dels recursos i serveis  que el CRAI de la UB posa a disposició dels seus usuaris.
Les sessions s’adrecen als estudiants dels ensenyaments que s’imparteixen a la Facultat, en especial als de nou ingrés, i estan programades en horari de matí i de tarda. Trobareu més informació sobre els horaris i el contingut de les mateixes a:
Us hi esperem!!!
Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Sessions de formació i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.