Reconeixement a membres de la Facultat

LuMaxArt

LuMaxArt per Dutch Open Source. A Flickr sota cc by-sa 2.0 Genèrica

Els darrers dies, diversos membres de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona han rebut el reconeixement pel seu treball:

Els professors Maria Antònia March, del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica, Maria Àngels Via,  del  Departament de Bioquímica i Biologia Molecular, Pere Travé, membre de la Unitat Associada de Farmàcia Pràctica, i Mireia Segovia, estudiant de doctorat, han estat guardonats amb el premi a la millor comunicació oral presentada al IV Congrés Nacional de Farmacèutics Comunitaris. La comunicació portava per títol Cribaje de la EPOC desde la oficina de farmacia: protocolo y estudio piloto.

Carles Galdeano Cantador, estudiant de doctorat del Departament de Farmacologia i Química Terapèutica, ha rebut un dels deu guardons que s’oferien a la VIII edició dels Premis Lilly d’Investigació per a Alumnes de Doctorat. El treball portava per títol  Multi-target-directed drug design: a novel class of dual binding site acetylcholinesterase inhibitors against Alzheimer’s disease.

Des d’aquest bloc els donem l’enhorabona pel reconeixement.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Farmàcia, Premis i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.