Virtual Training Suite

Avui us volem parlar del Virtual Training Suite, un conjunt de 60 tutorials  gratuïts en línia elaborats per professors i bibliotecaris del Regne Unit. Entre aquests tutorials us poden interessar el Internet for Food Safety i el Internet for Pharmacy, óptims per a estudiants que tenen relació amb la seguretat alimentària i estudiants de farmàcia respectivament.

Aquests tutorials serveixen per millorar les habilitats a l’hora de fer cerques a Internet. Estan pensats per poder-los fer amb una hora però és possible que cadascú els adapti a les seves necessitats.

S’organitzen en quatre seccions:

1. Tour. Una visita guiada per un conjunt de fonts d’informació de qualitat, específicament orientades a cada tipus de coneixement.
  2. Discover. Compara eines clau i proposa estratègies de cerca.
  3. Judge. Mostra quines fonts són les més apropiades per al treball científic, fent un èmfasi especial en fomentar el pensament crític a l’hora de millorar la qualitat de la cerca en línia.
  4. Success. Ofereix exemples pràctics de l’ús que han fet diversos estudiants de les eines que Internet proporciona.
Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.