Programes de col·laboració academico-científica amb la Universitat de Guadalajara (Mèxic)

Collaboration per AJC1. A Flickr sota llicència CC by-nc-sa

Dins del marc del conveni de col·laboració subscrit entre la Universitat de Barcelona i la Universitat de Guadalajara (Mèxic), el proper 19 de gener tindrà lloc,  a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia a les 12.30 h,  una conferència a càrrec del Dr. Carlos Beas, responsable de la División de Ciencias Biológicas i Ambientales del Centro Univesitario de Ciencias Biológicas y Agropecuarias de la UdG (Mèxic).
El Dr. Beas exposarà les línies i projectes de recerca que s’estan desenvolupant a la divisió i les possiblitats d’intercanvi acadèmic i científic entre les dues universitats.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.