Documentació de la jornada Expaliments

Com ja us vam informar en aquest mateix bloc, el 13 de novembre del passat 2010 es va celebrar al Campus de l’Alimentació de Torribera la festa ExpAliments, on es van programar una sèrie de microponències de 15 minuts que ara es poden veure des de la web de la Televisió de la Universitat de Barcelona.

Les xerrades les imparteix principalment professorat de les facultats de Química i de Farmàcia de la UB, sota la coordinació del director de l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària (INSA·UB).

Hi ha un total de 10 microponències dedicades a diversos temes com els bolets, la seguretat alimentària, el vi o els aliments funcionals. Aquí us deixem amb els diferents títols i enllaços als vídeos:

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Jornades, Videos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.