Infarma 2011: Congrés Europeu d’Oficina de Farmàcia. Saló de Medicaments i Parafarmàcia.

Infarma 2011 A partir de demà i fins el proper dijous 3 de març tindrà lloc al Palau Firal (núm.  4) i al Palau de Congressos (núm. 5), del Recinte Firal de Montjuïc de la Fira de Barcelona, Infarma 2011: Congrés Europeu d’Oficina de Farmàcia. Saló de Medicaments i Parafarmàcia.
Enguany aquest congrés, de periodicitat biennal organitzat pel Col•legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona, arriba a la seva 10na edició i compta amb les ponències de membres de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona:

• M. Carmen Vidal Carou i Magdalena Rafecas Martínez del Departament de Nutrició i Bromatologia.
  • Eduardo Luis Mariño Hernández del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica

Dins del Comitè Científic del congrés figura una important representació de membres de la Facultat de Farmàcia:
María Ángeles Carretero Colomer, Tomás Casadín Edo, Alfonso Mª del Pozo Carrascosa, tots ells del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica, i Josep Oriol Valls Planells del Departament de Fisicoquímica.

Programa científic
Infarma 2011 (vídeo)

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Farmàcia i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.