IV Jornada de Recerca: recerca i doctorands

El proper divendres 18 de març es celebrarà la IV Jornada de Recerca de la Facultat de Farmàcia.

Lloc: Aula Magna Facultat de Farmàcia
Horari: de 9 a 18 hores
Inscripció i accés obert i gratuït

L’acte inaugural anirà a càrrec de la Dra. Silvia Atrian,  Vicerectora d’Innovació i Transferència del Coneixement de la Universitat de Barcelona,  i a les 12.45 hores tindrà lloc la conferència “Transactional control in cell cycle and cancer: Lessons from an egg” a càrrec del Dr. Raul Méndez.

La jornada oferirà un total de 15 exposicions, d’una durada aproximada de 20 minuts cada una, a càrrec dels estudiants de doctorat per difondre la recerca que es fa a la Facultat. Les tres millors presentacions seran guardonades amb el Premi de Recerca Federació Farmacéutica.

Programa i inscripccions

La cloenda de la jornada anirà a càrrec de la Dra. Pepita Badia, Vicedegana de Postgrau i Doctorat, i el Dr. Diego Muñoz-Torrero, Vicedegà de Recerca.

(Font: Notícies de la Facultat de Farmàcia)

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Jornades, Premis, Recerca i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.