Nou Seminari de Recerca

Demà dimarts 22 de març tindrà lloc a l’Aula Magna  de la Facultat de Farmàcia de la UB, a les 12:30 hores,  el tercer semirani de recerca de la Facultat de Farmàcia, que porta per títol Importància del metabolisme de poliamines en els mecanismes de tolerància de les plantes a l’estrès abiòtic i anirà a càrrec del Dr. Antonio Fernández Tiburcio del Departament de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia de la Universitat de Barcelona.

Aprofitem l’ocasió per recordar que aquells alumnes que s’hagin inscrit al cicle de Seminaris de Recerca han d’assistir a un mínim de 9 seminaris per poder optar al reconeixement de crèdits.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.