“El Joven Farmacéutico”

De Linden Way a Flickr CC BY-NC-ND 2.0

Ediciones Mayo, editora de la revista El Farmacéutico, acaba de publicar el primer número d’una nova revista de Farmàcia: El Farmacéutico Joven. Es tracta d’una revista electrònica mensual i de lliure accés que pretén generar un espai d’informació i intercanvi entre estudiants de farmàcia i joves farmacèutics. Està estructurada en vuit seccions (Trabajos científicos”, “Fórmula magistral”, “En voz alta”, “Salidas profesionales”, “Farmacia puntonet”, “Manual del superviviente”, “Diario de un Erasmus” i “Asociaciones de estudiantes”) en les que hi publiquen periodistes, estudiants i nous professionals del camp farmacèutic. La primera secció es nodreix dels treballs de pràctiques tutelades, de final de carrera i de postgrau que envien els propis lectors, però totes les seccions són molt interactives i generen debat en les seccions de “comentaris”.

Aquesta entrada s'ha publicat en Articles, Farmàcia, Revistes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.