Seminaris Tecnològics a la Facultat de Farmàcia

Amb la conferència Presentació del Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona (CCiTUB) s’inicia un nou cicle de Seminaris Tecnològics a la Facultat de Farmàcia, on es pretén fer difusió de tècniques d’especial rellevància i interès dins de les àrees de coneixement de la Facultat i que s’adreça a Personal Docent i Investigador, estudiants i doctorands, i Personal d’Administració i serveis involucrat en tasques de recerca.

La conferència, a càrrec del director dels Centres Científics i Tecnològics de la UB, el Dr. José Ramón Seoane,  tindrà lloc avui dimecres a les 12.30 h.  a l’Aula 5 .

Els Seminaris Tecnològics són una iniciativa de la Comissió de Recerca de la Facultat de Farmàcia i, sota la coordinació del Dr. Carles Ciudad, tenen una periodicitat trimestral. Les altres conferències que es duran a terme a part de la inaugural són:

15 de juny “Stem Cells”, a càrrec de la Dra. Mª José Barrero
14 de setembre “Metabolòmica”, a càrrec de la Dra. Marta Cascante
21 de desembre “Teràpia Gènica Retroviral”

Notícia compelta (Facultat de Farmàcia UB)

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.