Jornada de Portes Obertes: Facultat de Farmàcia i Campus de l’Alimentació de Torribera

El proper divendres 8 d’abril la Facultat de Farmàcia organitza la Jornada  de Portes Obertes per donar a conèixer el Grau de Farmàcia que s’imparteix a la Facultat i els ensenyaments de Ciència i Tecnologia dels Aliments i, Nutrició Humana i Dietètica, que s’imparteixen al Campus de l’Alimentació de Torribera (Santa Coloma de Gramanet). La jornada s’adreça a alumnes de Batxillerat, de Cicles Formatius de Grau Superior i altres persones interessades en cursar els ensenyaments esmentats.

La jornada de la Facultat de Farmàcia s’inicia a les 9.30 hores amb un acte de benvinguda a càrrec del Degà de la Facultat i està limitada a 150 participants. Alguns dels actes que es duran a terme són:

• Presentació dels ensenyaments i sortides professionals.
  • Visita per les instal·lacions de la Facultat: Biblioteca, Unitat de Laboratoris Docents, …
  • Un seminari on es tractaran els temes:
    • De l’escorça del salze a l’aspirina: la novetat centenària, impartit per la Dra. M. Pallàs.
    • Els medicaments: per a què serveixen? Què contenen? Com es preparen?, impartit per la Dra. C. Barbé
    • Genolls i meniscs: què n’ha de saber el farmacèutic, impartit per la Dra. C. Amat.

Programa i inscripcions

La jornada al Campus de l’Alimentació de Torribera s’inicia a les 10 hores amb un acte de benvinguda i està limitada a 80 participants. Alguns dels actes que es duran a terme són:

• Presentació dels ensenyaments i sortides professionals.
  • Activitats experimentals:
    • Taller d’etiquetatge i publicitat dels aliments
    • Taller d’avaluació nutricional de la dieta
    • Taller de cuina i tecnologia
    • Taller d’avaluació sensorial

Programa i inscripcions

UB: Calendari de les Jornades de Portes Obertes

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Farmàcia, Jornades, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.