Novetats en el dipòsit de Tesis Doctorals en Xarxa TDX

Ja es troba a ple rendiment el nou TDX  Tesis Doctorals en Xarxa, que incorpora el nou programari DSpace.

Les principals millores que presenta són:

• Nova interfície i disseny que millora la visibilitat de les universitats i la personalització de les seves pàgines dins d’aquest repositori.

• Estadístiques generals, per universitat, per departament i per tesi.

• Compliment de les directrius DRIVER (Digital Repository Infrastructure Vision for European Research).

• Cerca global integrada. Ara la cerca de TDX inclou tant les tesis dipositades directament per les universitats participants com totes aquelles incloses en altres repositoris d’universitats espanyoles que compleixen el protocol OAI-PMH. En total es poden consultar actualment unes 21.000 tesis. • Exportació directa a RefWorks.

• Eines per a compartir informació a través de les xarxes socials. • RSS / Subscripcions per correu electrònic a universitats i departaments.

Font: Web del CRAI. Notícies.
Aquesta entrada s'ha publicat en Cercadors, CRAI, Notícies i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.