Dues doctores de la nostra Facultat han estat premiades!

La Dra. Pilar Gascón, professora del Departament de Nutrició i Bromatologia i Secretària del Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya, ha estat distingida per L’editorial Mayo amb el premi “El Farmacéutico del Año”. Ediciones Mayo ha destacat  tant la seva l’activitat docent, com l’assistencial i la col·legial.

de mscitykitty1 sota la llicència CC BY-ND 2.0

El passat mes d’abril, també va ser premiada, amb el Premi Pius Font i Quer de Botànica, que atorga l’Institut d’Estudis Catalans per Sant Jordi, la Dra. Montserrat Parada i Soler pel treball Estudi etnobotànic de l’Alt Empordà. La Dra. Parada està vinculada a la secció de Botànica de la Facultat, i integrada en el Grup de Recerca en Biodiversitat i Biosistemàtica Vegetal (GREB), en concret a l’equip d’investigació en Etnobotànica dels Països Catalans, i en l’Institut de Recerca de la Biodiversitat de la UB (IRBio).

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.