Coneixeu el “elfarmaBook”?

La revista “El farmacéutico joven” de l’editorial Mayo ha creat la primera xarxa social exclusiva per a estudiants de Farmàcia i farmacèutics. Registrant-te a “elfarmaBook” formaràs part d’una comunitat virtual amb la que podràs ampliar la teva xarxa de contactes professionals, intercanviar informació amb altres estudiants, compartir notícies, opinions, novetats…

Podríem dir que el “elfarmaBook” és una espècie de Facebook enfocat als farmacèutics. De fet, s’hi accedeix amb el compte de Facebook des del web de “El farmacéutico joven”. Aquesta xarxa social ja compte amb 1266 membres.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Coneixeu el “elfarmaBook”?

1. Moltes gràcies pels vostres comentaris! Ja ens anireu explicant les vostres experiències amb “elfarmaBook”.

2. Farmacia ha dit:

Interesante el facebook farmaceutico, ahora me apuntaré haber si sirve para tener contactos y recuperar antiguas amistades

3. Marc ha dit:

Hola a tots/es,

Primer de tot gràcies per donar ressò a la nostra iniciativa, aprofitem per agraïr el recolzament de tota la gent de farmàcia de la UB.

I ja sabeu, com més serem més profitosa serà la plataforma per tots i totes!

Per qualsevol consulta sobre http://www.elfarmabook.es i el seu funcionament, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Salutacions,

Marc Sánchez

Els comentaris estan tancats.