Inauguració de la Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera

poster inauguracióAvui dia 3 de juny, a les 12 del migdia, inaugurem la Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera. L’acte comptarà amb la presència del Secretari General d’Universitats, el Dr. Marius Rubiralta, el Rector de la Universitat de Barcelona, Dr. Dídac Ramírez i Sarrió, la Delegada del Rector, com a Comissionada responsable i representant institucional del CRAI UB, Dra. Carina Rey i Martin, i la Directora del CRAI UB, Sra. Adelaida Ferrer i Torrens.

Durant la inauguració es presentarà una exposició sobre cuina i alimentació, i els visitants podran consultar una selecció dels llibres més representatius d’aquests temes. Entre d’altres títols podem destacar La Cuisine classique de Dubois, Almanach des gourmands de Grimod de La Reynière, Culinaria de Rondissoni, Le Guide culinaire: aide-mémoire de cuisine pratique d’ Escoffier, etc.

L’exposició es completarà amb material de la Biblioteca del Pavelló de la República, com postals, menús, quaderns i cartilles relacionats amb l’alimentació i la salut en l’època de la guerra i la postguerra.

La Biblioteca, amb tot el material exposat, ha organitzat una exposició virtual que permetrà conèixer amb més profunditat els llibres sobre cuina i alimentació, i els materials de  la Biblioteca del Pavelló de la República. La mostra inclou les portades dels documents, referències a les obres més importants i les biografies dels seus autors, personatges més representatius dels orígens del món de la cuina i de l’alimentació.

No us ho podeu perdre!

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Cuina, Exposicions, Exposicions virtuals i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.