VI Congreso Nacional de Ciencia y Tecnología de los Alimentos

Demà, 8 de juny, s’inaugura a València el VI Congreso Nacional de Ciencia y Tecnología de los Alimentos, organitzat per  la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València. El congres durarà fins el divendres 10 de juny, i comptarà amb la presència d’uns 250 participants, que donaran a conèixer a tots els professionals del sector els últims avanços en el camp de l’alimentació.

Des dels seus inicis l’any 2001, aquest congres ha estat promogut per la Conferència de Degans i Directors de Centres on s’imparteix la titulació de llicenciat o el Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments, entre aquests al Campus de l’Alimentació de Torribera.

Aquest any, el lema del congres serà “Los retos del sector alimentario” i el programa científic proposat, planteja sessions relacionades amb els camps de la investigació alimentària de major actualitat. Cada sessió suposa la participació de dos ponents, un del sector científic i acadèmic, i un altre del sector de l’empresa. Posteriorment, es realitzarà un taula rodona relacionada amb els temes presentats pels ponents aquell dia.

El congres inclourà una selecció de treballs enviats per la seva presentació oral o en forma de pòsters. La llista de les comunicacions i els pòsters es poden consultar en aquest enllaç.

Els estudiants podran conèixer els guanyadors del concurs, TROPHELIA 2011, que premia els productes més innovadors en l’àmbit de l’alimentació.

Els que no pugueu anar a aquest congres, no dubteu en visitar la seva pàgina web per informar-vos de les novetats en el camp de la ciència i tecnologia dels aliments.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Congressos i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.