Entrevista a Abel Mariné sobre els aliments funcionals

Ahir, La Vanguardia va entrevistar a Abel Mariné, catedràtic de Nutrició y Bromatologia de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona. El tema principal de l’entrevista van ser els aliments funcionals i les seves propietats.

Els aliments funcionals a més d’aportar nutrients tenen algun component propi o que se’ls hi ha afegit per aportar efectes més saludables. Un exemple d’aliments funcionals amb algun component propi són els iogurts, amb els seus microorganismes i les fruites, que tenen un gran contingut en antioxidants. En canvi, la llet i les margarines amb Omega 3, els sucs enriquits amb calci o amb fibra, els iogurts amb bífidus… són aliments funcionals als que se’ls hi ha afegit algun component.

Al llarg de l’entrevista, el catedràtic Abel Mariné ens informa sobre el consum dels aliments funcionals, sobre el seu origen i les seves característiques, i al mateix temps reivindica la importància que té seguir una dieta saludable.

Per llegir l’entrevista completa cliqueu aquí.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Entrevistes, Salut i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.