Entrevista a la directora del CRAI Adelaida Ferrer Torrens

Arrel de la inauguració de la Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera ,el passat dia 9 de juny el programa d’actualitat sociocultural D’avui no passa de Ràdio 4 va entrevistar a Adelaida Ferrer Torrens, Directora del Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat de Barcelona (UB), qui va explicar per què la biblioteca és un referent a l’Estat espanyol en temes de nutrició humana i dietètica, quines col·leccions enriqueixen el seu fons i com  la implementació de la tecnologia RFID ha facilitat la gestió dels seus documents.

Podeu escoltar l’entrevista sencera clicant aquí.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, CRAI, Entrevistes, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.