2ª Edició de “Tinc sang de sibarita”

Ja fa un any de la primera edició de “Tinc sang de sibarita”! En aquest bloc ens en vàrem fer ressó i us vàrem explicar de què anava. Doncs bé, aquest any s’ha tornat a dur a terme aquesta iniciativa. Pels qui encara no sapigueu de què va us en fem un resum…El Banc de Sang i Teixits oferirà fins al 5 d’octubre un tast de la millor cuina del nostre país als donants de sang que participin en aquesta campanya. Els cuiners que hi participen són: Ada Parellada, Ferran Adrià, Carles Gaig, Fermí Puig, Diego Campos, entre d’altres cuiners de prestigi. I els llocs on podeu anar a donar la vostra exquisida sang són: l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona, l’Hospital Universitari de Sant Pau, la Mútua de Terrassa, l’Hospital Universitari de la Vall d’Hebron, l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus i l’Hospital Clínic. També hi haurà una edició a la Biblioteca Pública del 22@ del Poblenou i a l’espai de Catalunya Caixa de Girona.

No us oblideu de que abans d’anar-hi us hi heu d’apuntar, és a dir, “demanar taula”.

Cliqueu aquí per informar-vos

Aquesta entrada s'ha publicat en Cuina i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.