Restaurants contra la fam

Avui us presentem la segona edició de “Restaurantes contra el Hambre”, una campanya solidaria promoguda per Acción contra el Hambre i la Federación Española de Hostelería que té com a objectiu lluitar contra la desnutrició infantil.

Cada un dels restaurants participants ha escollit un plat o un menú de la seva carta i l’han convertit en solidari. Així, per cada client que esculli aquest plat o menú, el restaurant donarà una quantitat que va des dels 0.50 fins als 2 euros que anirà destinada a comprar tractaments que salvaran la vida de nens i nenes amenaçats per la desnutrició infantil i les seves famílies en els països més pobres del món.

La campanya, que va començar el passat dia 1 d’octubre i que durarà fins al proper 15 de novembre, disposa d’una pàgina web des d’on es poden consultar els restaurants que hi participen ja sigui per nom, especialitat o localitat. Només a Barcelona ja n’hi ha una trentena de restaurants col·laboradors.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Restaurants contra la fam

1. Estupenda iniciativa. Ojalá la gente fuera más consciente de las necesidades de muchas personas que comparten este mundo con nosotros. Espero que mucha gente se apunte.

2. Ortega ha dit:

Felicito la iniciativa y espero poder colaborar con esta magnífica idea… una sola cosa me parece que el aporte deberia ser mayor… pero es bueno saber que alguien esta haciendo algo por esos pobres niños…

3. És realment bo saber que s’està fent alguna cosa pels nens del món … felicito la iniciativa i espero que més Paice s’uneixin en aquest moviment altruista

Els comentaris estan tancats.