Col·laboració amb la campanya de recollida d’aliments a la UB

Avui presentem una altra iniciativa col·lectiva per lluitar contra la fam. Amb motiu del Dia mundial de l’Alimentació (16 d’octubre), la Universitat de Barcelona juntament amb la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona, uneix esforços per aportar recursos a persones del nostre entorn que en aquests moments estan necessitades. Els propers dies 18, 19 i 20 d’octubre es portarà a terme una campanya de recollida d’aliments a la UB.

En aquests moments es busquen persones que vulguin col·laborar-hi com a voluntàries durant els dies de la campanya. La col·laboració del voluntariat, que es farà en parelles o petits grups, consisteix en facilitar informació, dins els edificis de la UB, de  l’existència del Banc d’Aliments, de la recollida d’aliments a la UB i sobre quins d’ells son més necessaris.

Si estàs interessat/da en fer-te voluntari/ària a la teva facultat o centre, demana informació mitjançant el correu voluntariat@ub.edu o per telèfon al 934031396 (matins).

Ens ajudes?

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.