Estudi de l’activitat de les universitats públiques catalanes

El proppassat dilluns 17 d’octubre es va presentar a La Pedrera de Barcelona l’estudi Impactes de les universitats públiques catalanes a la societat. Aquest acte va ser dut a terme pel nostre rector, Dídac Ramírez, en el seu últim acte com a president de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP), juntament amb el conseller d’Economia i Coneixement, Artur Mas-Colell i el Ministre d’Educació, Ángel Gabilondo. Aquest estudi “analitza per primer cop conjuntament l’activitat de les vuit universitats públiques catalanes i la seva repercussió en la societat i l’economia del país” i “s’ofereixen les principals dades i magnituds del sistema universitari públic català i es comparen amb dades del conjunt de l’Estat, de la UE i d’altres països i sistemes universitaris”.
L’estudi es divideix en 5 apartats:

1. Introducció
  2. El sistema universitari públic de Catalunya en el context europeu
  3. Reptes actuals del sistema universitari català
  4. Impactes
  5. Síntesi: bastint la Catalunya del coneixement

Des de la web universitat-societat, podreu consultar cadascun dels apartats així com descarregar-vos els arxius pdf de l’informe complet i de les experiències que serveixen com a exemples il·lustratius de tot l’estudiat.
Podeu ampliar la informació a la notícia de la UB i a la de la mateixa ACUP.

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Estudi de l’activitat de les universitats públiques catalanes

1. Realmente se debe hacer un buen analisis sobre el tema ya que es muy importante la educación universitaria mas aun la publica…

2. blocmat ha dit:

Arg, justament tenia programada la notícia per dimarts que ve… La conservo, que el redactat és diferent.

Els comentaris estan tancats.