1ª Edició del concurs de fotografia “Enfoca UB”

Encara sou a temps de participar en el primer concurs de fotografia “Enfoca UB“. La Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de Panasonic, convoca el concurs de fotografia “Enfoca UB”, que sota el lema de “una visió inèdita de la UB” vol recollir la visió personal de la comunitat universitària sobre la UB i el seu patrimoni arquitectònic i humà. Teniu fins el 6 de novembre per enviar les vostres fotografies.

Podeu veure les fotografies que ja s’han presentat al concurs! Les obres premiades seran les més votades al Facebook de la UBentre les 20 fotografies finalistes preseleccionades pel jurat.

Llegiu les bases del concurs i animeu-vos a participar-hi!

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a 1ª Edició del concurs de fotografia “Enfoca UB”

1. Estupenda iniciativa para dar vida a la comunidad universitaria! A nosotros nos apasiona el mundo de la Fotografía.

Els comentaris estan tancats.