Mostra de vídeo biomèdic: Biomedicine 2011

Sabeu com es fa un documental biomèdic? El 3 de novembre tindrà lloc la primera mostra de vídeo biomèdic de L’Hospitalet de Llobregat, organitzada per Biopol’H, en col·laboració amb l’Hospital Universitari de Bellvitge i la Universitat de Barcelona. En aquesta primera edició la mostra exhibirà vídeos i documentals de biomedicina premiats en el certamen de cinema científic VIDEOMED de Badajoz, segments del programa “Què Qui Com” i vídeos de diverses universitats i facultats d’audiovisual. Així mateix, es durà a terme una taula rodona on es debatran les característiques més peculiars de la producció d’aquesta mena d’obres cinematogràfiques.

Està previst convertir la mostra, en futures edicions, en un festival perque estudiants i professionals puguin presentar els seus vídeos en les següents categories: Ficció, Documental, Animació, Càpsula informativa, Demostració d’una tècnica, Didàctica.

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.